lauantai 6. elokuuta 2016

Tästä se alkaa

Olen ollut aina ahkera lukija. Välillä lukemiseen on ollut enemmän aikaa, välillä vähemmän. Nyt keskellä ruuhkavuosia lukemiseen on taas vähemmän aikaa. En kuitenkaan aio tinkiä lukuhetkistäni, sillä lukeminen on oma henkireikäni ja keino ladata akkuja. 

Olen miettinyt lukupäiväkirjan pitämistä, mutta olen laiska kirjoittamaan muistiin asioita vain itselleni. Kirjaan lukemiseni Goodreadsiin, mutta tällä hetkellä en kirjaa ajatuksiani lukemisestani minnekkään. Tätä tarkoitusta varten avasin tämän blogin. En tiedä riittääkö aikani ja energiani kirjaamaan kaiken lukemani tänne, mutta tavoitteena tämä ainakin on. En kuitenkaan aio ottaa paineita bloggaamisesta. 

Olen lukenut jo vuosia erilaisia kirjablogeja ja seurannut kiinnotuneena erilaisia haasteita, joita blogeissa pyörii. En kuitenkaan ole oman blogin puuttumisen vuoksi aikaisemmin osallistunut haasteisiin. Nyt minulla on kuitenkin mahdollista monipuolistaa lukemistani ja saatankin osallistua erilaisiin haasteisiin oman kiinnostukseni mukaan. 

Tervetuloa mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti